Salg og præmier

Værebro Boldklub's Ungdomsafdelings Lotteri 2013

Pris pr. lod 20 kr.

Lodderne sælges i perioden fra den 1. april til den 1. oktober 2013 i Værebro Boldklub. Oplaget er på 1232 lodder med i alt 80 gevinster, dvs. der er gevinst på hvert 15. lod. Gevinstfordelingen er som følger:
  • 1. præmie: 1 stk. á 3.000 kr. kontant
  • 2. præmie: 2 stk. á 1.500 kr. kontant
  • 3. præmie: 3 stk. gavekort á 500 kr. til Bahaba Bar
  • 4. præmie: 5 stk. gavekort á 200 kr. til Din Tøjmand
  • 5. præmie: 21 stk. gavekort á 100 kr. til Bagsværd Slagteren, Værebro Centrets Herrefrisør, Fotoklubben(Portræt foto), Værebro Pizza & Steakhouse, Café Lille Leif eller Bagsværd Pizzaria
  • 6. præmie: 48 stk. gavekort á 50 kr. til Bagsværd Vinhandel, Centerkiosken i Værebro, CurryNamNam, Café Lille Leif, Værebro Pizza & Steakhouse, French Chicken, Torvegrillen, Guldsaksen, Bagsværd Pizzaria eller Bella Rosa
Samlet gevinstsum er 13.000 kr.

Gem nitterne!

Den 31. december 2013 trækkes der lod blandt nitterne på Bahaba Bar om 15 stk. præmier á 200 kr. kontant samt andre varer fra vores sponsorer.

VI TAKKER FOR STØTTEN!

Gyldigt lod har serienr.: 07797

Sidste frist for gevinstudlevering er på Bahaba Bar den 31. december 2013. Et revideret lotteriregnskab er offentligt tilgængeligt på www.vaerebrobk.dk inden den 1. maj 2014.
Et lod er ugyldigt, hvis det er ulæseligt, ødelagt, forandret eller søgt forandret, fejltrykt eller har andre mangler. Ugyldige lodder berettiger ikke til gevinst. Som spiller kan du højst få tilkendt erstatning svarende til loddets pris. Ved fejltryk eller andet er arrangørens ansvar begrænset til arrangørens salgspris for det pågældende spil.