50 års jubilæum

Den 15. oktober 1968 startede Værebro Boldklub, hvilket betyder at vi i år skal fejre 50-års jubilæum. Bestyrelsen har derfor besluttet at der skal afholdes en kæmpefest

lørdag den 11. august 2018

i forbindelse med 50-års jubilæet. Afdelingsbestyrelsen i Værebro Park har godkendt at Klubgruppen afholder 'Klubbernes dag' samme dag, hvor klubber i og omkring Værebro Park har mulighed for at præsentere deres aktiviteter. Budgettet lyder på 100.000kr. så der skulle gerne være basis for en masse underholdning i løbet af dagen for børn og voksne. Flere af klubberne i Værebro Park har også besluttet at fejre deres 50års jubilæum samme dag.

Programmet for lørdag den 11. august er som følger på plænen i Værebro Park:

Klubbernes Dag: kl. 11:00 - kl. 18:00

Følgende klubber etc. deltager:

1. AB - Cricket (slagbane med stort net)
  2. AB - Fodbold
  3. AB - Håndbold
  4. AB - Tennis
  5. Beboerhuset
  6. Biblioteket
  7. Billardklubben
  8. Dartklubben
  9. Fiskeklubben (Fiskedam)
  10. Fitness
  11. FOF København (gratis dansk og matematik)
  12. Fotoklubben (Lodtrækning om 5 portrætter)
  13. Glad Dans Gladsaxe
  14. VB 1968 (Måling af hvor hårdt du kan sparke til en fodbold i form af en hastighedsmåling)
  15. Værebro Rådgivning

Desuden vil der være flyers om klubber der ikke har mulighed for at deltage:

1. Gladsaxe Softball og Baseball Klub

Firmaet Sjovoglej.dk opstiller følgende forlystelser: Slide (rutsjebane), Forhindringsbane, Pop up hoppepude, 2 store hoppeborge, 2 små hoppeborge til de mindste, Rodeotyr, Sweeper, Boksebold og Gadetog. Alle forlystelser er selvfølgelig gratis!

DJ Booma og lokale rappere underholder fra kl. 16:00 til kl. 18:00.

Der er også madboder som følger: Sisko, Lille Leif (Helstegt pattegris), Kiosken i VB 1968 (Burgere), Sulli (Kager) og Demetrius (Juicebar).

Toiletter ovre ved Boldhallen og gæster udefra anbefales at parkere ovre ved Skovbrynet Skole eller ude på Ringvejen.

VB 1968 50års jubilæum:

- Old boys turnering: Starter kl. 14:00, hvor blandt andet Politiet, VB 1968 og Bagsværd Boldklub stiller med hold.

- Reception: kl. 17:00 - kl. 18:00

- Spisning og Fest: fra kl. 19:00

- Foulie optræder i cirkusteltet fra kl. 22:00

Stor tak for gaverne i forbindelse med vores 50 års jubilæum til IF Bytoften, Høje Gladsaxe IF og Gladsaxe Kommune. Klubberne kom med fodbolde og HGI havde også et par flasker med så bestyrelsesmøderne er nemmere at komme igennem. Fra Gladsaxe Kommune fik vi 16 spillersæt til vores børneafdeling. Med Storkøbenhavns billigste kontingent og et gratis spillersæt til børne er der ingen undskyldninger for ikke at komme op og spille fodbold ⚽️⚽️⚽️