Menu

Ansvarsområder

  • Indhentning af udfyldt indmeldelsesblanket for nye medlemmer.
  • Holdmappe med opdateret holdliste osv.
  • Følge op på kontingent
  • Bestille dommer til hjemmekampe hvor DBU Sjælland ikke har påsat dommer. Det kan ses i kampprogrammet under det enkelte kamp nr. om der er påsat dommer. Alternativt kan der bestilles dommer hos DBU Sjælland dommer@dbusjaelland.dk 
  • Udfyldelse af elektronisk holdkort hvilket SKAL gøres før kampstart via mobilapp'en DBU Fodbold (menupunkt: Værktøjskasse + Holdkort) eller Kluboffice (menupunkt: Turneringsadministration + Holdkort)
  • Indberetning af resultat for hjemmekampe til DBU Sjælland via mobilapp'en DBU Fodbold (menupunkt: Værktøjskasse + Indberet resultat), Kluboffice (menupunkt: Turneringsadministration + Indberet resultat). Husk at kampens resultat skal indrapporteres senest en time efter kampens afslutning.
  • Flytning af kampe afviklet af DBU Sjælland i KlubOffice (menupunkt: Turneringsadministration + Kampflytning + Vores ønsker) eller på 4632 3366
  • Forespørgsel på kommunens baner (græs/kunst) rettes til Per Seier, Foreningernes Idrætsråd Gladsaxe (Tlf. og åbningstider nederst på siden)
  • Vejledning i Salto adgangssystem på Idrætsanlæggene i Gladsaxe. Salto brikken skal også bruges til at tænde/slukke for banelyset på Gladsaxe Stadion kunstgræsbaner.
  • Information om skolebaner mht. opstregnings-, klippe- og hviledage. Desuden antal mål og opstregninger pr. bane. Skolebanerne har åbent fra uge 14 til uge 41, dvs. at kampe udenfor åbningssæsonen skal placeres andre steder som f.eks. kunst. Information om betingelser for anvendelse af idrætsanlæggene. Tilsidst kontaktinformation til skoler, vagten og kulturelle anlæg.
  • Opdatering af Kluboffice - Turneringsadministration osv.
  • Opdatering af hjemmeside via Klub-cms - Info om eget hold, Nyheder, mailinglister, nyhedsbreve osv.
  • Sikre hjørneflag er afleveret tilbage i materialeskabet.
  • Sikre at sækkevogn med hjørneflag, stålstænger og snor er afleveret tilbage i klubben.
  • Sikre at holdets tøj og udstyr er leveret tilbage og opbevares forsvarligt i holdskabet.
  • Sikre at der fejes i omklædningsrum efter træning og kamp.
  • Udfyldelse af bestillingsliste ved halvårlig (1. april og 1. august) supplering af tøj og udstyr

Luk